czwartek, 16 czerwca 2016

Woda nie musi być nudna

Woda smakowa

Ostatnia jest bardzo gorąco i trzeba pamiętać o nawadniani organizmu. Ale ile można pić samą wodę, nawet to może się znudzić.

Wpadła mi dziś w ręce książka o wodach smakowych. Od dawna je robię i mi bardzo smakują dlatego chciałam wam również dać kilka ciekawych pomysłów:)


Podstawową zasadą to oczywiście ogranicza was tylko wyobraźnia bo taka woda smakuje i w wersji owocowej jaki w warzywnej i z ziołami.

Najważniejsze aby pamiętać że im dłużej owoce leżą w wodzie tym więcej smaku oddają. Ja staram się zostawić wodę na noc w lodówce jednak dla mniej cierpliwych 2h wystarczą:)

Aby zrobić taką wodę należy przygotować przeźroczyste szklane naczynie. Następnie ulubione owoce które myjemy. Gotowe przysmaki wkładamy do naczynia i zalewamy wodą mineralną ja lubię gazowaną. Zamykamy szczelnie i po chwili oczekiwania pijemy:)



A oto kilka pomysłów:

  BRZOSKWINIE Z KIWI I MALINY

JABŁKO Z CYNAMONEM 

TRUSKAWKI Z CYTRYNĄ I MIĘTA

OGÓREK Z CYTRYNĄ I MIĘTĄ/BAZYLIĄ

OWOCE LEŚNE Z CYTRYNĄ


Życie więc pomysłowości i smacznego:)

Proszę o jak najwięcej opinii i komentarzy co wam się podoba.:))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz