piątek, 10 czerwca 2016

Szampon piwny

Witam, Witam:)

Jak widać to mój pierwszy post więc proszę z góry o wyrozumiałość.
Ostatnio byłam na zakupach ponieważ skończył mi się szampon do włosów. Będąc w sklepie zobaczyłam o dziwo szampon z piwem. No cóż unikalne:), zazwyczaj są z owocowe czy kwiatowe ale piwnego nie widziałam nigdy. Stwierdziłam więc że może to być ciekawa odmiana dla moich włosów. Nawiasem dodam że bardzo aromatyczna, zapach ma cudny. mężczyzn uprzedzam żeby nie pić nie zawiera % xD.  
SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, Cocoamide DEA, PEG-75 Lanolin, Sodium Chloride, Cocoamidopropylamine Oxide, Faex Extract, Panthenol, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Bioflavonoids, Biotin, Pyridoxine HCl, Polysorbate 20, Propylene Glycol, Alcohol denat., Citric Acid, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Hexyl Cinnamal, CI 15985, CI 42090.  

Szampon jest dla osób którym szybko przetłuszcza się skóra głowy. Bardzo dobrze oczyszcza. Jedna uwaga długo trzeba go spłukiwać. Sama mam kręcone włosy które bardzo szybko się przetłuszczają więc dzień po myciu znowu trzeba procedurę powtórzyć. Teraz wytrzymały aż 3 dni. Super!!! Rzeczywiście ma to też swoje minusy gdyż ciężko było je rozczesać ale po nałożeniu odżywki nie był to większy problem. Dodatkowo włosy są miękkie i puszyste. 

Jest to dobry produkt dla osób z przetłuszczającymi się włosami i użyjcie do niego odżywki. Co ciekawe nie trzeba wydawać majątku bo za 300ml zapłaciłam 4,50zł. Więc nie dość że dobry to jeszcze tani.
A najbardziej nam zależy na tym aby nie wydawać majątku na ekstra przyjemności.
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz