poniedziałek, 13 czerwca 2016

Nietypowy dom

Meble z palet


W ostatnim czasie zainteresowałam się meblowym recyklingiem. Nawiasem mówiąc jestem w trakcie umeblowywania mieszkania. Bardzo spodobały mi się właśnie meble z palet, nie dość że są tańsze to jeszcze bardzo stylowe.

 
Dałam przykładowe zdjęcie ale czyż to nie wygląda cudnie?

Uprzedzam że trzeba być kreatywnym. Palety można układać i docinać jak się chce.
Standardowa euro paleta ma 120cm x 80cm x 14,4cm


W większości projekty jakie widziałam to mebli ogrodowych jednak osobiście uważam że da się zrobić z nich również meble do domu i to całkiem stylowe. 

1. Podstawowa zasada to ogranicza cię tylko twoja wyobraźnia.
2. Paleta drewno a to oznacza że możesz ją pomalować jak chcesz.
3. Możesz dodatkowo ozdobić jak chcesz 
4. Potrzebny ci mężczyzna ze swoimi zabawkami xD.
5. Najpierw przemyśl dwa razy a potem rób. 


Kilka przykładów na górze.

Powodzenia i miłej pracy:)

Zachęcam do udostępniania i lajkowania a każdy komentarz pomoże mi dostosować do was blog:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz